Egy sofőr képes volt az M3 metrópótló előtt büntetőfékezni – videó
A Volkswagen sofőrjének nem tetszett, hogy nem tud egyenesen tovább haladni. Pedig még akkor sem tudott volna, ha senki nincs rajta kívül az úton.
A Volkswagen sofőrjének nem tetszett, hogy nem tud egyenesen tovább haladni. Pedig még akkor sem tudott volna, ha senki nincs rajta kívül az úton.
A balesetben senki nem sérült meg.
A kormány és a főváros is azt ígéri, napokon belül aláírhatják a szerződést a buszbeszerzés finanszírozásáról, amelynek január végén járt le a határideje.
A villamosfelújításokat befejezik az iskolakezdésre – ígérte a BKK, de a pályák mellett futó utakon még dolgozni fognak, így borítékolhatók a dugók, pláne, hogy még mindig tart a metrópótlás. Azok sem ússzák meg könnyen, akik az agglomerációból hozzák majd be a gyereküket – a Csepel-sziget például már most elesett. Körbenéztünk Budapesten, hogyan állnak a nyár nagy felújításai.
A vagon padlója ennél is melegebb volt, ott 40 foknál is többet mutatott a mérőeszköz.
A BKV Figyelő tette közzé egy utas beszámolóját arról, hogy hétfő este egy férfi megvert egy részeg nőt a metrópótló buszon. Több utas is látta, mi történt, a sofőr állítólag nem állt meg. Nem tudni, van-e felvétel a buszon történtekről, illetve tett-e valaki feljelentést.
Egyre kínosabb a metrópótlónak szánt új buszok ügye, és még mindig bizonytalan, forgalomba állnak-e valaha ezek a járművek.
Ha nem jár a metrópótlónak átkeresztelt villamos, válasszák a metrópótló villamost pótló autóbuszt!
Összesen harmincat rendeltek ebből a típusból, néhány darabot készítettek el eddig, de a problémák miatt a BKV egyelőre ezeket sem hajlandó átvenni.
A hírek szerint három ember sérült meg. Az M3-as pótlóbuszok egyelőre terelve közlekednek.
Nagyon rossz állapotban van sok helyen a fővárosi Váci út, beleértve a nemrég kijelölt buszsávokat is. Az új buszok is csak úgy zörögnek-nyekkennek, durvább helyeken még az ütést is érezni, amit a futómű kap. Meddig fogják így bírni a metrópótló buszok? Videó.
Ott voltunk az őszi szünet utáni első munkanap reggelén az Árpád hídnál, amikor elindult az M3-as metró felújítása. Először kellett munkanapon pótolni buszokkal Magyarország legforgalmasabb vasútvonalát. Az élő közvetítésünkben szakértőink voltak Kelemen Tamás, a Közlekedő Tömeg egyesület és Halász Áron, a Magyar Kerékpáros Klub munkatársai.
Az Árpád hídnál reggel 7 körül egyelőre nincs csúszás a pótlóbuszok közlekedésében – mondja Kelemen Tamás, a Közlekedő Tömeg alelnöke.
Ajánlják a villamost a metró helyett, de alig sűrítik. Elhozhatnák a pótlóbuszokat és a villamosokat is a Nyugatiig, mégsem teszik. Vitézy Dávid és a Közlekedő Tömeg szerint is kevés, amit a metró helyett kínál a közlekedési cég a hármas metró északi szakaszának felújítása idejére.
Az Index úgy tudja, hogy a Közbeszerzési Döntőbizottság (KDB) felfüggesztette a 3-as metró felújításához kiírt metrópótlóbusz-tendert, miután Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter megtámadta a pályázati eljárást a KDB-nél.
Zászlóshajót akar csinálni a nemzeti buszgyártásból a kormány. Ám addig ehhez csak képzavar van, busz nincs – a HVG címlapsztorija azt járja körül, kiknek kedvezhet az Orbán-kabinet új ötlete.
A metrórekonstrukció mindig garantálható káosszal jár, márpedig nemsokára abból is a legnagyobb jön: novemberben indul a város legforgalmasabb vonalának, a 3-as metrónak a felújítása. Pótlóbuszból nem lesz hiány, de van pár ötletünk arra, miképp kerülheti el a használatukat úgy, hogy közben gyorsabban, és főleg kényelmesebben be is jut a városba. Szavazzon: Ön hogy fogja elkerülni a metrópótlókat?
A 3-as metró felújításának tervezésével megbízott konzorcium szerint működésképtelen lesz a belvárosban a metrópótlás, mert a kiskörúton egyszerűen nincs annyi hely, amennyire szükség lenne a pótlóbuszok és a villamosok közlekedéséhez. A BKK nem ment bele ugyanis abba, hogy a rekonstrukció idejére leállítsák a villamosokat – írja az Origo.